niedziela, 27 stycznia 2013

Autoportret

Ostatnio wykonałem swój pierwszy prawdziwy autoportret. Był on jednym z tematów na zaliczenie z przedmiotu "Urządzenia fototechniczne", które prowadzi Pawła B. 

Wykonałem trzy fotografie, które następnie poddałem leciutkiemu fotomontażowi. Początkowo nie byłem przekonany czy na pewno zrobiłem to tak jak chciałem. Jednak późniejsze opinie moich bliskich i znajomych rozwiały wszelkie wątpliwości na to, że nawet wstrzeliłem się w temat.  

Przedstawia on pewne etapy w moim życiu, które w mniejszym lub większym stopniu spowodowały w nim zmiany i ukształtowały mnie takim jakim jestem dziś. 

Mam nadzieję, że wam również mój pomysł na przedstawienie siebie właśnie w taki sposób przypadł do gustu. Komentarze i sugestie są jak zwykle mile widziane :)


2 komentarze:

  1. Dlaczego zdecydowałeś się aby wszystko było z prawej strony? Prawe oko, prawy bark, i badania lecą na prawo (nie nasze, tylko obiektu :P). Ja bym pokombinowała ze stronami, coś po środku, coś na lewo, coś na prawo, zresztą nie wiem. Dobrze wyszło, ale niech Ci kto inny słodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh to ma oddźwięk symboliczny moja droga ;p to wszystko coś tam oznacza. :) ale miło że zwróciłaś na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń